Relacje
inwestorskie
dostałeś pismo? zadzwoń!
+48 12 311 03 01
additional informations

Kariera

Kancelaria Medius S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma na rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce i za granicą. Naszym celem jest pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych klientów w efektywny i profesjonalny sposób. Świadczymy usługi najwyższej jakości poprzez kompleksową windykację należności na każdym etapie. 

Dołącz do nas

Dlaczego my?

Jak działamy:

Kluczem do sukcesu naszej firmy są doświadczeni i zaufani pracownicy. Zbudowanie zespołu profesjonalistów, których wiedza i kompetencje pozwalają na rzetelną współpracę stanowią zasadniczy element naszej strategii biznesowej.
U nas nikt nie jest anonimowy – każdy Pracownik ma realny wkład w wizerunek i rozwój naszej firmy.

Nasze wartości:

  • profesjonalizm 
  • skuteczność w działaniu 
  • innowacyjność 
  • kreatywność 
  • otwartość na nowatorskie rozwiązania 
  • orientacja na sukces 
  • wysokie standardy strategiczne i metodologiczne

Co nas wyróżnia?

stawiamy na rozwój osobisty i zawodowy
mamy wspólne cele, dlatego każdy z nas jest współautorem sukcesu firmy
dzielimy się zdobytą wiedzą i doświadczeniem
wspieramy nowatorskie rozwiązania poprzez otwartość, dynamikę i zaangażowanie

Każdy z nas:

Bierze udział w szkoleniach, ciągle
podnosząc swoje kwalifikacje
Pracuje w oparciu
o umowę o pracę
Otrzymuje niezbędne
wsparcie w zespole
Za wkład i zaangażowanie korzysta
z atrakcyjnego systemu premiowania

Rekrutacje

Zostań częścią zespołu Kancelarii Medius S.A.
Złóż dokumenty aplikacyjne i zdecyduj o swojej przyszłości.    

Młodszy Specjalista ds. zobowiązań

Młodszy Specjalista ds. zobowiązań

Miejsce pracy: Kraków Opis stanowiska pracy:
  • utrzymywanie kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego z Klientem,
  • negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,
  • monitorowanie terminowego realizowania zobowiązań,
  • aktualizowanie wewnętrznej bazy Kancelarii,
  • dbanie o dobre relacje z Klientem.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • komunikatywność i umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów,
  • pracowitość,
  • otwartość na nowe wyzwania,
  • chęć podjęcia stałej pracy,
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przejrzyste i atrakcyjne warunki wynagrodzenia – pensja podstawowa + premia uzależniona od osiąganych wyników,
  • pakiet szkoleń,
  • przyjemną atmosferę w zintegrowanym zespole.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

praktykant w dziale prawnym

Praktykant w dziale prawnym

Miejsce pracy: Kraków


Główne zadania:
  • kontakt z Urzędami, Sądami, Komornikami,
  • przygotowywanie wniosków, pism procesowych,
  • realizacja założonych celów jakościowych dla działu,
  • wspieranie działu prawnego,
  • raportowanie do przełożonych,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, bardzo dobra organizacja pracy,
  • chęć rozwoju, nauki oraz wysokie poczucie odpowiedzialności.

Oferujemy:
  • praktyki w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • zdobycie cennego doświadczenia,
  • możliwość zatrudnienia po odbyciu praktyk,
  • środowisko wspierające rozwój, nastawione na osiąganie sukcesów,
  • referencje po odbyciu praktyk.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Doradca klienta ds. zobowiązań 

Doradca Klienta ds. zobowiązań

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska pracy:
  • telefoniczne prowadzenie negocjacji warunków spłat zobowiązań zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • analizowanie i ocenianie sytuacji finansowej Klientów,
  • monitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności,
  • odpowiadanie na zapytania Klientów,
  • aktualizowanie danych oraz informacji o Klientach w systemie,
  • aktywny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • ścisła współpraca z departamentem prawnym.

Wymagania:
  • minimum średnie wykształcenie,
  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego w mowie i w piśmie,
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • zaangażowanie, asertywność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • dyspozycyjność – gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • bardzo dobra obsługa komputera.

Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość dodatkowych premii,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • środowisko wspierające rozwój, nastawione na osiąganie sukcesów,
  • pracę pełną wyzwań w zespole pełnym ambitnych i wykwalifikowanych profesjonalistów.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Doradca Klienta w Biurze Obsługi Klienta z językiem czeskim

Doradca Klienta w Biurze Obsługi Klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Kraków

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
  • utrzymywanie kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego z Klientem czeskim;
  • negocjowanie optymalnych warunków zawieranych porozumień;
  • weryfikowanie wywiązywania się z ustaleń;
  • dbanie o dobre relacje z Klientem.

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka czeskiego w mowie i piśmie;
  • zaangażowania i dobrej organizacji pracy;
  • dyspozycyjności – gotowości do pracy w systemie zmianowym;
  • dobrej obsługi komputera.
  • zatrudniamy również osoby bez doświadczenia–pakiet szkoleń w pełni przygotuje Cię do pracy!

Co możemy Ci zaoferować:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość dodatkowych premii;
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • środowisko wspierające rozwój;
  • pracę pełną wyzwań w ambitnym i kreatywnym zespole;
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach zespołu;
  • kompleksowe szkolenie produktowe oraz kompetencyjne.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

specjalista działu administracyjnego
opis stanowiska

Dołącz do nas i zostań częścią zespołu

skorzystaj z poniższego formularza i zostaw nam swoje  CV