Doradca Klienta ds. zobowiązań
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska pracy:
- telefoniczne prowadzenie negocjacji warunków spłat zobowiązań zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- analizowanie i ocenianie sytuacji finansowej Klientów,
- monitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności,
- odpowiadanie na zapytania Klientów,
- aktualizowanie danych oraz informacji o Klientach w systemie,
- aktywny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań,
- ścisła współpraca z departamentem prawnym.
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego w mowie i w piśmie,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- zaangażowanie, asertywność i bardzo dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność – gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- bardzo dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość dodatkowych premii,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu,
- środowisko wspierające rozwój, nastawione na osiąganie sukcesów,
- pracę pełną wyzwań w zespole pełnym ambitnych i wykwalifikowanych profesjonalistów.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"